سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا پنجره دوجداره خود را تعمیر یا تعویض می کنید؟

آیا پنجره دوجداره خود را تعمیر یا تعویض می کنید؟

اگر صاحب خانه هستید و شیشه های دوجداره شما شروع به خرابی می کند ، احتمالاً از خود می پرسید که آیا تعمیر پنجره دوجداره یا تعویض آن بهتر است؟ خب واقعیت این است که این به شرایط بستگی خواهد داشت. بنابراین برای اینکه بتوانید در مورد تعمیر یا تعویض بهترین تصمیم را بگیرید خرابی های شیشه دو جداره را بررسی کنید.

تعمیر قفل درب دوجداره

یک خرابی و شکستگی در قفل درب پنجره اتفاق افتاده است. اگر از عملکرد قفل که از کار افتاده یا خیر اطلاع ندارید ، تراکم تشکیل شده بین شیشه های پنجره شما شاخص متداول خراب شدن و ایجاد مشکل است. در موارد شدید واحد شیشه ای نیاز به تعویض دارد ، با این وجود شکستگی های جزئی قابل ترمیم و تعمیر پنجره دوجداره است. اگر به یک واحد شیشه ای جایگزین نیاز باشد می توانید قاب پنجره های قدیمی خود را حفظ کنید؛ به شرطی که از شرایط خوبی برخوردار باشند.

سر و صدای خارجی بیش از حد باعث اذیت داخل منزل می شود

این مشکل به ویژه در شیشه های دو جداره قدیمی معمول است زیرا فاصله بین دو شیشه به طور قابل توجهی کمتر از نمونه های مدرن است. در چنین مواردی ، راه حل معمول جایگزینی شیشه دو جداره است.

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

اگر شیشه دو جداره شما بسیار قدیمی است ، هرگونه کار تعمیراتی فقط ممکن است تعویض آن را برای مدت زمان کوتاهی به تأخیر بیندازد. بعلاوه ، شیشه پنجره قدیمی به دلیل کمبود بهره وری انرژی کم استفاده است ، بنابراین گرمایش خانه احتمالاً هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. در چنین مواردی تعویض پنجره قدیمی با دوجداره باعث صرفه جویی برای شما می شود.

 

تعمیر پنجره دوجداره

 

تعمیر پنجره دوجداره شیشه ای

ترمیم ترک در واحد شیشه امکان پذیر است ، اما اگر بخشی از شیشه خرد شده باشد  به احتمال زیاد کل واحد شیشه نیاز به تعویض دارد. برای ترک های کوچک ، با اعتماد به نفس می توان با استفاده از یک چسب شفاف که مخصوص استفاده روی شیشه طراحی شده است ، تعمیر پنجره دوجداره را انجام دهد. اگرچه  لازم به یادآوری است که تعمیر شیشه همیشه پاسخگو نیست و ممکن است شیشه نیاز به تعویض داشته باشد.

علت بسته نشدن پنجره دوجداره

دسته یا لولای شکسته می تواند بسته شدن صحیح پنجره را دشوار کند و منجر به تراوش داخل پنجره شود. قفل شکسته همچنین امنیت پنجره را به خطر می اندازد و باید زودتر اصلاح شود. قفل ها و دسته های شکسته معمولاً تعویض می شوند اما ترمیم لولاهای شکسته کاملاً معمول است به شرطی که خیلی خراب نشوند.

چه زمانی پنجره خود را تعمیر یا تعویض کنید

تعمیر پنجره دوجداره یا تعویض پنجره ها موارد زیادی وجود دارد که باید از جمله مزایای ارتقا به شیشه های کم مصرف انرژی توجه کرد. در اینجا چند توصیه برای کمک به شما در تصمیم گیری وجود دارد.

تصمیم گیری در مورد تعمیر یا تعویض پنجره ها می تواند چالش برانگیز باشد. درست مثل هر بهینه سازی منزل ، فکر کردن در مورد هزینه ها و پس اندازهای بالقوه در کوتاه مدت و همچنین برای یک دوره طولانی تر مهم است.

این امر به ویژه برای شیشه پنجره در خانه بسیار ضروری است زیرا ارتقا به پنجره هایی که دارای درجه بهره وری انرژی بالاتری هستند ، می تواند مصرف سالانه انرژی خانگی شما را کاهش دهد.

بنابراین در نظر گرفتن تعمیر یا تعویض پنجره  می توان به خاطر داشت صرفه جویی بالقوه ای که می توانید با نصب پنجره هایی با سطح کارایی بیشتر انرژی به دست آورید ، مفید خواهد بود. شما می توانید این صرفه جویی های بالقوه را محاسبه کنید؛ ابزاری آسان برای استفاده آنلاین که به شما امکان می دهد رتبه های مختلف انرژی را مقایسه کرده و سناریوهای مختلف جایگزینی پنجره و رگلاژ پنجره دوجداره را امتحان کنید.

 

تعمیر پنجره دوجداره

 

تعمیر و نگهداری پنجره و شناسایی مشکلات

اهمیت نگهداری و تعمیر پنجره دوجداره صحیح آن در خانه شما قابل اغماض نیست. دلیل این امر آن است که علاوه بر اینکه به طور بالقوه بر ارزش ملک شما تأثیر می گذارد ، وضعیت پنجره های شما می تواند تأثیر بسزایی در راحتی زندگی در خانه شما و هم انرژی گرمایش و خنک کردن محل زندگی شما داشته باشد.

تعمیرات شیشه دوجداره

مشکلات در شیشه دو جداره زمانی رخ می دهد که میعان بین شیشه های دو جداره ایجاد شود. این می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد ، از ساییدگی مستمر گرفته تا نگهداری نامناسب. مهم نیست که علت چیست ، در صورت بروز می تواند یک مشکل قابل توجه باشد. شیشه های مه گرفته از کارآیی کمتری برخوردار هستند و می توانند هوای گرم را که در داخل وجود دارد را خارج کنند.

در نتیجه هزینه قبض ها بالاتر از حد انتظار است و همچنین می تواند از ورود نور به داخل منزل شما جلوگیری کند. سر و صدا یک اشکال احتمالی دیگر است؛ با شیشه های دو جداره مه آلود به ویژه اغلب باعث می شود صدای محیط بیشتری ایجاد شود. برای رهایی از این مشکلات و تعمیر پنجره دوجداره با کارشناسان شرکت ما تماس گرفته تا در اسرع وقت برای خدمت رسانی در محل شما حاضر شوند.

هزینه پنجره های تعویضی چقدر است؟

هزینه ها می توانند هم برای پنجره ها و هم برای نصب بسیار متفاوت باشند ، مخصوصاً هنگام خرید آنلاین. بنابراین ، مهم است که از خطرات احتمالی خرید کم هزینه یا خارج از واحدهای تعویض آگاه باشید.

پنجره با کیفیت پایین می تواند با گذشت زمان زرد شود. این باعث می شود ارزش پنجره دوجداره ملک شما کاهش یابد و فروش آن دشوارتر شود.

پنجره های تعویضی با کیفیت پایین ممکن است بیشتر در معرض ترک و پوسیدگی باشند. این امر باعث کاهش چشمگیر طول عمر و افزایش هزینه های تعویض طولانی مدت می شود که در این بین قیمت پنجره دوجداره ویستابست می تواند مناسب باشد.

یافتن سبک پنجره مناسب خانه

انتخاب سبک شیشه دو جداره جایگزین می تواند یکی از سخت ترین تصمیمات هنگام خرید پنجره باشد. بسیاری از عوامل باید مورد توجه قرار گیرند ، این موارد عبارتند از :

سن یا دوره ملک

انواع مختلف پنجره ها چگونه آنها را تکمیل می کنند؟ پنجره هایی که مناسب باشند توانایی افزایش ارزش ملک و توانایی فروش مجدد را دارند.

چه سبک هایی از پنجره ها خوب به نظر می رسند؟

اگر بودجه شما اجازه می دهد باید تمام پنجره های خود را برای یکنواختی ظاهر جایگزین کنید. این امر همچنین می تواند به افزایش ارزش ملک شما کمک کند.

شاید ارزش این را داشته باشد که از همسایگان خود بپرسید که آیا آنها به فکر تعویض پنجره ها و تعمیر پنجره دوجداره در تهران هستند زیرا یکنواختی در چندین ویژگی مجاور نیز می تواند به افزایش ارزش کمک کند.

 

تعمیر پنجره دوجداره

 

تفاوت شیشه دو جداره و سه گانه چیست؟

اگر هر دو از یک ماده و با کیفیت استاندارد یکسان ساخته شده باشند ، شیشه سه جداره باید در حدود 20 تا 30 درصد با مصرف انرژی بیشتر باشد. با این وجود ، متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند مقایسه بین شیشه های دو و سه جداره را به خطر بیندازد:

  • فاصله صحیح بین شیشه ها
  • نوع گاز یا پوشش مورد استفاده به عنوان عایق
  • نوع و کیفیت مواد
  • سطح تولید متناسب با خانه شما

این بدان معناست که ممکن است برخی از شیشه های سه جداره با کیفیت پایین از انرژی شیشه های دوجداره با کیفیت بالا؛ بازده کمتری داشته باشند. تعویض اساسی پنجره ها در منزل شما یک سرمایه گذاری طولانی مدت است و خرید ارزان در نهایت می تواند در بلند مدت برای شما هزینه بیشتری داشته باشد.

اگر متوجه علائم ذکر شده شده اید یا می توانید در مورد تعمیر پنجره دوجداره خانه خود با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید یا درخواست یک پیشنهاد رایگان را درخواست کنید.

سوالات متداول

هزینه تعویض پنجره دو جداره چقدر است؟

به طور معمول ، این فقط جایگزینی واحد دوجداره به جای کل پنجره است. بنابراین  در اکثر موارد  یک کار نسبتاً ارزان خواهد بود و عمده هزینه ها در واقع نصب آن است.

قبل از شروع به غبارآلودگی پنجره های من چقدر باید دوام داشته باشند؟

این واقعاً به کیفیت پنجره ها بستگی دارد. بسیاری از مشتریان هیچ مشکلی در شیشه دو جداره بعد از 10 سال یا بیشتر گزارش نکرده اند. از طرف دیگر مواردی از دو جداره شکسته شده در طی پنج سال از زمان نصب وجود دارد.

چه عواملی باعث ایجاد میعان بین شیشه های پنجره دو جداره می شود؟

در بیشتر موارد  این امر به دلیل چفت و بست اطراف پنجره و ایجاد رطوبت در بین شیشه ها ایجاد می شود. اگرچه دلایل دیگری نیز در تعمیر پنجره دوجداره کرج می تواند وجود داشته باشد که عمدتا مربوط به هر کار ساختمانی است که در مجاورت پنجره انجام می شود.

به عنوان جایگزین تنها گزینه شیشه های دوجداره طلایی هستند؟

خیر، شما همچنین می توانید پنجره های دو جداره را در محل خود توسط شرکت و کارشناسان متخصص ما تعمیر کنید و به نوع شیشه در مواد قاب پنجره توجه کنید.